نماینده اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی حوزه درمان در استان مرکزی ضروری است.

لزوم توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی حوزه درمان استان مرکزی سید مهدی مقدسی نماینده اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک اسلامی در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: حدود دو سوم مردم استان مرکزی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این مهم لزوم توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در حوزه درمانی را در این منطقه دوچندان کرده است.

مقدسی افزود: حوزه درمان تامین اجتماعی در استان مرکزی با وجود جمعیت حدود ٩٠٠ هزار نفری بیمه شده نقش مهمی را در خدمات سلامت به مردم برعهده دارد و نسبت بالای بیمه شده‌های تامین اجتماعی به کل جمعیت این منطقه به دلیل ماهیت صنعتی و کارگری بافتاین استان، به حساسیت خدمات این بخش افزوده است.

وی اضافه کرد: با وجود حجم مراجعه بالا به مراکز درمان بستری و سرپایی تامین اجتماعی استان مرکزی و پذیرش بیمار از استان‌های همجوار، کیفیت خدمات به گونه‌ای است که رضایتمندی مردم را همراه داشته و امید است سایر مراکز خدمات سلامت در حوزه خصوصی و دولتی از مولفه‌های مدیریتی و کاری این بخش الگو بگیرند.

انتهای پیام / ج


بازدید نماینده اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار