وجود 3 هزار و 700 کلاس هوشمند در استان

تعداد کلاس‌های هوشمند استان کرمانشاه تا مهر ماه به 4 هزار کلاس درس می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 3700 کلاس درس هوشمند در استان، گفت: قرار است این تعداد تا مهرماه به حدود چهار هزار کلاس درس برسد.

سلیمان محبی با بیان اینکه در استان کرمانشاه یکصد و یازده مدرسه غیردولتی داریم که همگی این مدارس باید تا مهر ماه در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته باشند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده باید همه کلاس‌های درس مدارس خاص شامل شاهد، غیرانتفاعی  از مهر ماه در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته باشند.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکنون 45 درصد مدارس و 30 درصد کلاس های درس استان در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته اند.
وی  گفت: استان کرمانشاه از نظر هوشمند سازی مدارس جز یازده استان اول کشور به حساب می‌آید.
محبی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر تعداد پرتال های همگام رتبه برتر کشور را در اختیار دارد، بیان کرد: 2800 مدرسه استان مجهز به پورتال همگام هستند.
  مدیر کل آموزش و پرورش سپس با اشاره به در دست تایید بودن یک مدرسه هوشمند پیشرفته در استان کرمانشاه، گفت: این مدرسه غیرانتفاعی پسرانه در شهرک زیبا شهر واقع شده و در دوره متوسطه اول و دوم دانش آموز دارد و به دنبال اخذ تاییدیه مدرسه هوشمند است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: در مدارس هوشمند پیشرفته سیستم آموزشی تمام مکانیزه بوده و کلیه فرآیند های آموزش از طریق نرم افزار ارایه می‌شود و حتی حضور و غیاب نیز هوشمند است.

 

انتهای پیام/پ

هوشمند سازی مدارس در استان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.