مسئول ستاد رالی شیراز از برگزاری پنجمین مرحله مسابقات رالی بین‌المللی خاورمیانه در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشید دانشور مسئول ستاد رالی شیراز و دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس گفت: مراسم نمادین افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها ساعت ۲۰ شامگاه امروز چهارشنبه در محل دروازه قرآن شیراز با نمایش گذاشتن خودرو‌های شرکت‌کننده در مسابقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات رالی به طور رسمی ۲۳ و ۲۴ شهریورماه امسال در اطراف تخت جمشید برگزار می‌شود، افزود: در واقع این مسابقات آخرین راند مسابقات سال ۲۰۱۷ مرک است که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

دانشور ادامه داد: در پنجمین دوره مسابقات رالی خاورمیانه تیم‌هایی از قطر، عمان، چک و ایران در این مسابقات شرکت کرده و امسال نیز برای نخستین بار ایران در مسابقات مرگ شرکت‌کننده دارد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۷ خودور شرکت دارند که بخشی از خودور‌ها در مسابقات قهرمانی کشور ایران رقابت می‌کنند، بیان کرد: تعداد راننده‌های خارجی نیز هشت خودرو است که در قالب چهار تیم از چهار کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

دانشور اظهار داشت: از ساعت ۷ صبح فردا پنج‌شنبه حرکت خودرو‌های شرکت‌کننده از هتل شیراز به سمت تخت جمشید آغاز و ۴۵ دقیقه در پارکینگ تخت جمشید استراحت کرده و پس از آن وارد مسیر اصلی می‌شوند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان سه تست در صبح و سه تست در بعداز ظهر انجام داده و روز جمعه نیز این تست‌ها را در صبح و بعد از ظهر تکرار کرده و در مجموع ۷۲۰ کیلومتر مسیر را طی می‌کنند.

دانشور همچنین با بیان اینکه برای تامین امنیت مراسم برنامه‌ریزی لازم با هماهنگی دستگاه‌های متولی از جمله فرماندهی انتظامی استان فارس صورت گرفته است، افزود: امسال علاوه بر افزایش تعداد آمبولانس‌ها، همچنین اورژانس هوایی نیز هماهنگ شده و قرار است یک بالگرد نیز در فرودگاه زرقان آماده‌باش باشد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس تصریح کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات عصر جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین مسئولان ارشد استان فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری پنجمین مرحله مسابقات رالی بین‌المللی خاورمیانه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار