رحمان سیفی آزاد ضمن تحلیل روند اکران فیلمش، به ارزیابی نیم بها شدن بلیت سینما و تاثیر آن بر جذب مخاطب پرداخت.

اکران «ماجان» ضرب العجلی بود/ در تبلیغات مشکل داریمرحمان سیفی آزاد کارگردان سینما درباره چگونگی روند اکران فیلم سینمایی «ماجان» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اکران این فیلم و برنامه‌ریزی‌های ما بر اساس زمان دیگری بود اما به یکباره و ضرب‌الاجلی فیلم روی پرده سینماها رفت و ما نتوانستیم با برنامه‌ریزی قبلی به خصوص در بخش تبلیغات که مهم‌ترین رکن است به خوبی پیش برویم و کماکان در این حوزه دچار مشکلاتی هستیم.

 وی افزود: اکران ماجان با توجه به اینکه فقط در شهرهای اصفهان و دو سینما در مشهد و در تهران با سرگروهی سینما استقلال که کامل فیلم را پوشش می‌دهد، صورت گرفته و سانس‌ها و سالن‌های کمی در اختیار داریم، بد نبوده است.

 سیفی آزاد تصریح کرد: تبلیغات برای «ماجان» کم بوده است و این منصفانه نیست چرا که این جنس فیلم‌ها که المان‌های فروش دارند نیاز به تبلیغات بیشتری در جذب گسترده مخاطب دارند که سود آن به همه می‌رسد.

این کارگردان درباره نیم بها شدن بلیت سینماها بیان کرد: نیم بها شدن بلیت سینما به صورت یکسان برای همه فیلم‌ها، درآمدها را به نصف خواهد رساند مگر اینکه متولیان و تصمیم‌گیرنده‌ها با برنامه‌ریزی دقیق، بتوانند سطح گسترده‌ای از مخاطبان را به سینماها جذب کنند تا به لحاظ اقتصادی نیم بها شدن بلیت‌ها جبران شود.

این کارگردان تصریح کرد: البته فقط با نیم بها کردن نمی‌توان در کلیت کار اتفاق ویژه‌ای را شاهد بود بلکه باید مشکلات دیگری چون سالن‌سازی به خصوص در شهرستان‌ها، تبلیغات مناسب تلویزیونی، شهری و...را مرتفع کرد تا به نتیجه مثبت برسیم.

 

انتهای پیام/

تحلیل کارگردان فیلم ماجان از نحوه اکران فیلمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.