جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب و اصولگرا با انتشار کامنت‌هایی در شبکه های اجتماعی نسبت به رسانه جاعل آمدنیوز واکنش نشان دادند.

آمدنیوز نیامده باید بساط دروغ پراکنی‌اش را جمع کند + کامنت‌هابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمدنیوز نام سایت و کانالی  است که نیامده همه  اخبار را نه واقعی بلکه باب میل خود و همراهانش تغییر و به خورد اذهان عمومی می‌دهد. محور اخبار این رسانه، اخبار جعلی علیه برخی مسئولان و شخصیت‌های داخلی است. نحوه انتشار مطالب و سوژه های ترور شخصیتی در سایت و کانال تگرامی آمد نیوز، بر مهره دست چندم بودن مدیر مسئول این رسانه یعنی "روح الله زم" صحه می‌گذارد.

اکنون شماری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران داخلی (اعم از اصلاح طلب و اصولگرا) در نقد سیاست رسانه‌ای آمدنیوز، خط و مشی رسانه ای این تشکیلات نفاق‌پرور را ضربه ای بزرگ بر پیکره جامعه خبری و رسانه‌ای می‌دانند و معتقدند این رسانه بدنام و معارض در خلال اخبار دروغ و تاکتیک افشاگری، اغراض شخصی و سیاسی خود را دنبال می‌کند.

حالا خبرنگاران و روزنامه نگاران، از جمله از جناح اصلاح‌طلب، با دلایل زیر اقدام به راه‌اندازی پویشی علیه آمدنیوز در شبکه‌های اجتماعی  کرده‌اند.

  1. عدم دغدغه‌مندی آمدنیوز نسبت به آگاهی‌رسانی به عموم مردم و جهت‌دهی به کینه‌جویی‌ها و انتقام‌جویی‌های شخصی.
  2. سوء استفاده آمدنیوز از بی‌اعتمادی مخاطبان به رسانه‌های رسمی و سلب اعتماد عمومی از دغدغه‌داران نظام و انقلاب اسلامی.
  3. بهره‌بری آمدنیوز از بازداشت روزنامه‌نگاران داخلی و فریب خبرنگاران (اعم از زن و مرد) و بهره‌کشی از آنان برای پیشبرد و تقویت جایگاه رسانه‌ای خود.
  4.  غبارآلود کردن فضای رسانه و ایجاد تشویش در اذهان عمومی در تشخیص صحت و سقم اخبار.
  5. سلب جایگاه راستی آزمایی اخبار از مخاطب و اغوای مخاطبان به واسطه مانور بر روی ادعاهای غیرمستدل و واهی.
  6. سوء استفاده از احساسات عمومی و تبلیغات بر روی دغدغه‌مندی‌های واهی خود در خصوص انقلاب، فعالان مدنی، تشکلهای دانشجویی، روزنامه نگاران و...

موید ادعای خبرنگاران، صحبت های پیشین هم‌پیمانان رسانه جاعل آمدنیوز است. فیلم زیر افشاگری دوست نزدیک روح الله زم مسئول سایت آمدنیوز را بعد از جدایی از این رسانه نشان می‌دهد. در این فیلم احمد شمس سردبیر و مدیر جذب و دلال پیشین آمدنیوز به همراه همسرش مریم صفایی اقدام به افشاگری‌ها و اعترافاتی علیه این سایت و کانال ضد انقلاب کرده‌اند.

 
 
در فیلم زیر هم پیمان عارف کارشناس بی بی سی فارسی، از ارتباط آمدنیوز با سرویس جاسوسی ترکیه و دریافت حقوق 8 هزار یورویی به مدیر سایت آمد نیوز پرده برمی دارد.
 
 
البته سید محمود علوی وزیر اطلاعات هم اخیرا هشدارهای لازم را به ادمین کانال آمدنیوز داده است. علوی در نشست فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی به تاریخ چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۶ گفت: در خصوص کانال آمدنیوز به مرتبطان این کانال تذکر دادیم و اقدامات در زمینه ایجاد جنگ روانی علیه این کانال راه افتاده است.

در تصاویر زیر هم کامنت‌های برخی خبرنگاران و روزنامه نگاران  را در اعتراض به انتشار اخبار کذب آمدنیوز  مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

  انتهای پیام/ 

واکنش ها نسبت به دروغ پراکنی‌های آمدنیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
حامی اسراییل و دولت میانمار باید مجازات شه
United States of America
هیچکس
۱۹:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
چین روسیه از حامیان میانمار هستن دوست داری نابود بشن؟
آخرین اخبار