حفظ و ارتقا امنیت با حراست از عزت و منزلت ایران اسلامی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در نشست منطقه‌ای توسعه نظم و امنیت عمومی شرق مازندران گفت: نگاه ما و مسئولان نظام برای حفظ امنیت و ارتقا آن با رعایت حفظ عزت و منزلت کشور و همه شهروندان است.


وی با اشاره به ظرفیت‌های مادی و معنوی امنیت پایدار در مازندران افزود: امنیت امروز نتیجه خون شهیدانی است که غریبانه به دفاع از کیان اسلام و ایران اسلامی پرداختند و نگاه همه ما برای حفظ امنیت و ارتقا آن، رعایت حفظ عزت و منزلت ایران و ایرانیان است.

 

فرماندهی انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه دشمنان اسلام از هر طریقی برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می‌کند، گفت: با وجود همه نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی؛ مشارکت مردم در موضوع‌های محوری مانند حفظ و ارتقا امنیت و عمق بخشی به آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

سردار میرفیضی توسعه جذب مشارکت‌های مردمی را الویت اول حافظان و برقرار کنندگان امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: هدایت مشارکت معنوی مردم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، اطلاعاتی، حمایتی، نظارتی و انتظامی تضمین کننده امنیتی پایدار و همه جانبه خواهد بود و نقش محوری و راهبردی ائمه جمعه و جماعات، مسئولان شهری و روستایی حائز اهمیت بسیار زیادی است.


انتهای پیام/ع


ارتقا امنیت با حفظ عزت و منزلت ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار