مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اولین کارگاه داستان نویسی شمالغرب کشور در اردبیل با حضور اساتید بر جسته کشوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اولین کارگاه داستان نویسی شمالغرب کشور در اردبیل با حضور اساتید بر جسته کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه 23 و 24 شهریور ماه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان واقع در ساختمان سابق آموزش و پرورش اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری گلشن و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می شود.

اسحاقی با یادآوری این مطلب که ثبت نام این دوره از چند ماه قبل آغاز شده بود، خاطر نشان کرد: استقبال نویسندگان و داستان نویسان استان از این دوره بسیار خوب است و امیدواریم با حضور اساتید برجسته کشوری بتوانیم شاهد دوره موفق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و استعدادیابی از مهمترین اهداف این طرح است، افزود: دوره تخصصی این نیز با محتوای آموزش پیشرفته نیز پیش بینی شده است که بزودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حضور اساتید برجسته کشوری در اولین کارگاه داستان نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار