۵۳۷ طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۵ ماه نخست امسال در مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۵۳۷ طرح اشتغال، ۵ ماه نخست امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مازندران اجرا شد.


وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال در بخش‌های صنفی، صنعتی، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی اجرا شد، افزود: ۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات قرض الحسنه بانکی برای اجرای طرح اشتغال، ۵ ماه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: کل اعتبارات امسال استان ۸۷ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۵۷ درصد آن به ارزش ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون با پیگیری هماهنگی‌هایی که با بانک‌های عامل انجام شده است، به شهرستان‌ها ابلاغ شد.


رضایی با توجه به اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، گفت: کمیته امداد با بهره گیری از سیاست‌های موثر و کارآمد برای تامین عزت و کرامت مددجویان و رسیدن به استقلال اقتصادی در مسیر اشتغال قدم بردارند.


وی با قدردانی از همراهی بانک‌ها در توانمند سازی مددجویان تحت حمایت، گفت: تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات به مددجویان و اجرای طرح‌های اشتغال زمینه‌ای فراهم شود تا آنان به خودکفایی رسیده و از چتر حمایتی امداد خارج شوند.


انتهای پیام/ع


۵۳۷ طرح اشتغال برای مددجویان مازندرانی اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار