2 قاتل فراری درایرانشهر دستگیرشدند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رییس شورای تامین شهرستان ایرانشهر گفت: 2 قاتل پس از قتل یک جوان و سه سال فرار با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر دستگیر شدند.

نبی بخش داودی افزود: در پی قتل جوانی 22 ساله در سال 93 با ضربات چاقو و متواری شدن متهم از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی های انجام شده مخفیگاه متهمان که 2 مرد 39 و 19ساله بودند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این 2 نفر را در خانه ای در حاشیه شهر ایرانشهر دستگیر کرده و به فرار سه ساله آنان پایان دادند.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به فعالیتهای دیگر ماموران انتظامی این شهرستان گفت: نیروهای پلیس در 24ساعت گذشته در برخورد با مخلان امنیت موفق شدند پنج قبضه سلاح غیرمجاز همراه با 10خشاب و 132 تیر فشنگ، 32 هزار لیتر موادسوختی قاچاق،31 هزار و 600 عدد قرص روان گردان، 9دستگاه خودروی متخلف و سه دستگاه موتور را کشف و ضبط کنند.

رئیس شورای تامین ایرانشهر همچنین از توقیف محموله کالای لوکس خارجی به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد و گفت: با افرادی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام/گ

دستگیر قاتل فراری در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.