رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: همچنان پیگیر شکایتمان از بائرمن هستیم و بر اساس قوانین با فدراسیون جهانی مکاتبه می‌کنیم.

مشحون : پیگیر شکایت از بائرمن هستیممحمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایت از بائرمن گفت: ما همچنان پیگیر شکایتمان از بائرمن هستیم. این گونه شکایت ها و پیگیری ها قوانینی دارد و ما هم بر اساس همین قوانین در حال مکاتبه هستیم تا به نتیجه برسیم.

مشحون در ادامه و در مورد مسابقات لیگ برتر امسال گفت : قرار است تا 8 تیم در مسابقات لیگ امسال شرکت کنند. ما هم هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم مسابقات را انجام داده ایم.

او در ادامه و در مورد کیفیت لیگ و مشکلات آن گفت : حضور تیم ها در لیگ برتر و تیم داری ارتباط مستقیمی با اقتصاد کشور دارد. زمانی که اقتصاد شرایط خوبی نداشته باشد کمتر کسی حاضر می شود 3 تا 4 میلیارد تومان سرمایه گذاری کند و در مسابقات بسکتبال تیم داری کند. به طور قطع اگر شرایط به خوبی پیش رود و مشکلات برطرف شود، تیم های بیشتری در مسابقات حاضر می شوند و کیفیت مسابقات هم بالا می رود. 

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در مورد درخواستش از دانشگاه آزاد برای تیم داری در لیگ عنوان کرد: من از همه تیم ها خواستم که حضور داشته باشند و برنامه ای هم ارائه داده ایم. ما همواره با دادکان ارتباط نزدیکی داشتیم و خواهان حضور تیم دانشگاهی در مسابقات بودیم زیرا بسکتبال یک ورزش دانشجویی است.

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا حمایت مسئولان ورزش از بسکتبال خوب است یا خیر بیان داشت: حمایت ها به آن صورت که باید باشد نیست. 

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره مشکلات مالی این فدراسیون عنوان کرد: ما هم با مشکلاتی مواجه هستیم. به طور قطع زمانی که اقتصاد شرایط خوبی نداشته باشد همه درگیر این مسائل می شوند. به هر صورت امیدوارم این مشکلات رفع شود و همه به شرایط خوبی برسند.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار