غلامرضا اصغری گفت: صنعت دارويى ايران پتانسيل خوبى براى تعامل با كشورهاى دنيا دارد و با تعامل بيشتر می‌توانيم به ارتقاى ظرفيت صنعت داروسازى كشور کمک كنيم.

رشد صنعت داروسازى در گرو تعامل با دنيابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا اصغرى، رئيس سازمان غذا و دارو در افتتاحيه نمايشگاه ايران فارما كه در مصلى برگزار شد، با بيان اينكه خوشحاليم كه در این نمايشگاه توان صنعت دارويى به نمايش گذاشته شده است، گفت: ما امروز افتخار مى كنيم كه چند صد شركت دارويى داريم كه نياز كشور را در حوزه دارو تامين مى كنند و دارو به ميزان مورد نياز براى مردم فراهم است و شركت هاى داروسازى در توليد دارو از نظر كيفيت با توليدكنندگان بين المللى رقابت مى كنند.

وى ضمن تقدير از رئيس اسبق سازمان غذا و دارو گفت: اميدواريم با رشد صنعت داروسازى در راستاى اقتصاد مقاوتى كمكی به توليدات داخل كنيم تا اقتصاد كشور رشد كند.

اصغرى با بيان اينكه ظرفيت هاى خوبى در صنعت دارويى كشور داريم، گفت: صنعت دارويى ايران پتانسيل خوبى براى تعامل با كشورهاى همسايه و ساير كشورهاى دنيا دارد و اميدواريم با تعامل بيشتر بتوانيم در جهت ارتقاى ظرفيت صنعت داروسازى كشور تلاش كنيم.

رئيس سازمان غذا و دارو با اشاره به نمايشگاه ايران فارما و نقش آن در توسعه صنعت داروسازى عنوان كرد: اين نمايشگاه فرصت خوبى براى تبادل تكنولوژى و اطلاعات در جهت رشد صنعت داروسازى است .

اصغرى يادآور شد: سازمان غذا و دارو به عنوان متولى سلامت اعلام مى كند از شركت هاى داروسازى براى رشد اين صنعت حمايت مى كند تا هرچه بهتر و بيشتر در زمينه دارورسانى به مردم و همكاران نظام سلامت عمل كنند.

 

انتهای پیام/

صنعت داروسازی ایران با رقبای بین المللی رقابت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار