چهار ووشوکار اصفهانی در ترکیب تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان جای گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کادر فنی تیم ملی، اسامی ملی‌پوشان اعزامی را اعلام کرد که اصفهان در بخش ساندا و تالو بانوان و دوئلین مردان چهار نماینده دارد.

در بخش ساندا زنان، الهه منصوریان در وزن منهای 52 کیلوگرم و  شهربانو منصوریان در وزن منهای 65 کیلوگرم در ترکیب تیم سه‌نفره ایرانی جای گرفته‌اند.

خواهران منصوریان که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی را دارند، با پیروزی در مسابقات انتخابی، جواز حضور در پیکارهای جهانی را کسب کردند اما سهیلا دیگر خواهر سمیرمی، نتوانست فرصت شرکت در این مسابقات را به دست بیاورد و مریم هاشمی نماینده ایران در وزن منهای 70 کیلوگرم خواهد بود.

در بخش تالو بانوان نیز، زهرا کیانی به همراه هانیه رجبی و ناهید پورشبانان در ترکیب تیم اعزامی جای گرفته‌اند؛ در تیم دوئلین مردان نیز، نوید مکوندی به همراه فرشاد عربی و امیر محمدرضایی تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی همراهی می‌کنند.

مکوندی به همراه دو ووشوکار اصفهانی سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی را دارد اما برای این دوره محسن احمدی و ابراهیم فتحی در تیم ملی حضور ندارند.

 محسن محمدسیفی، یوسف صبری، معین تقوی، میلاد عارفی‌مقام و حمیدرضا قلی‌پور ترکیب تیم ساندای مردان در مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.

مسابقات ووشوی قهرمانی جهان از هفتم مهرماه سال جاری به میزبانی شهر کازان کشور روسیه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

چهار ووشوکار اصفهانی در راه مسابقات جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار