اداره کل بنیاد مسکن مازندران پارسال با صدور ۱۶ هزار و ۶۰۰ سند رتبه اول کشور را در صدور اسناد روستایی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک مازندران، با تاکید بر شناسایی املاک متصرفی در استان‌های شمالی، گفت: شمال کشور در تثبیت مالکیت اموال غیرمنقول شرایط ویژه‌ای دارد.


وی دلیل اصلی موفقیت‌ها و تحول‌های اساسی ایجاد شده در همه بخش‌های املاک و اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک را تلاش و نظم و خواست عمومی همه کارکنان و مدیران استانی و ستادی مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور دانست.


رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به اینکه سرزندگی و عزم جدی برای کار در مازندرانوجود دارد، گفت: خطه شمال کشور در بحث تثبیت مالکیت اموال غیرمنقول همچنین تراکم جمعیت و نسبت مالکیت اشخاص در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد.


تویسرکانی نقش سازمان ثبت اسناد و املاک را در نظم مالکیت املاک کشور مخصوصا در مازندران با توجه به اهمیت جنگل‌ها و منابع طبیعی کم نظیر دانست و افزود: کار در مازندران سخت و پیچیده است.


بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دو سال گذشته رتبه اول صدور سند را در کشور به دست آورد به طوری‌که اسناد صادر شده در سال ۹۵ آن اداره کل با کل اسناد صادر شده اوقاف در کل کشور برابری می‌کند.


انتهای پیام/آ


صدور سند روستایی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.