اعضای هیات مدیره تیم فوتبال سپیدرود رشت با استعفای علی نظر محمدی موافقت نکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در نشست فوق العاده ای که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت برگزار شد با استعفای علی نظرمحمدی موافقت نشد.

وی افزود: در این نشست ابتدا علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت دلایل استعفای خود را بیان کرد و در پایان اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه سپیدرود ضمن مخالفت با استعفای وی ، حمایت همه جانبه خود را از کادر فنی تیم اعلام کردند و  ادامه همکاری و حضور پرقدرت سرمربی و کادر فنی سپیدرود را خواستار شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: همچنین درخواست علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت برای تقویت کادر فنی مورد موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت قرار گرفت.

علی پور افزود: اعضای هیات مدیره این تیم با اعلام رضایت از روند رو به رشد سپیدرود در لیگ برتر فوتبال در هفته های اخیر با اعلام هدف گذاری باشگاه مبنی بر ماندگاری سپیدرود رشت در لیگ برتر از هواداران خواستند مانند همیشه از تیم خود حمایت همه جانبه داشته باشند.

وی گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف شد و از گردونه رقابت های این جام کنار رفت.

سعید علیپور تصریح کرد:این تیم که در رقابت های لیگ برتر با 4 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد پنجشنبه این هفته در خانه میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. 

 

انتهای پیام/م.ع

مخالفت اعضای هیات مدیره تیم فوتبال سپیدرود رشت با استعفای علی نظر محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.