رضا تقوی سرمربی تیم امید خونه به خونه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا تقوی مربی ساروی پس از توافق با مسئولان باشگاه خونه به خونه به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران انتخاب شد.

تقوی سابقه هدایت تیم های نکاچوب، بهپاک، نساجی، نوژن، صنعت ساری، مازیران و شهدای ساری را در کارنامه خود دارد و در پرورش بازیکنان جوان و مستعد نیز از عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت.

وی با تیم نوژن نیز در جام حذفی فوتبال کشور در سال ۸۴ دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم‌های مقتدر ذوب آهن اصفهان، فولاد و استقلال تهران را شکست داد و در مرحله نیمه ن‌هایی نیز پس از کسب تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرسپولیس با هدایت آری هان، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا وداعی شکوهمند با جام داشته باشد.

همچنین رضا تقوی با تیم فوتبال کارگران ایران موفق شد به مقام قهرمانی جام کارگران جهان دست یابد.

این مربی پس از انتخاب پیروز جغتاپور به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل، چند روزی تمرینات تیم را در دست گرفت تا اینکه امروز طی نشست با قاسم حسن زاده امیری به توافق رسید و به صورت رسمی هدایت این تیم را در دست گرفت.

تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عصر چهارشنبه میزبان تیم امید ملوان بندرانزلی خواهد بود.

پیش از این هدایت تیم امید خونه به خونه برعهده حسین رحمانی بود که موفق به قهرمانی در لیگ برتر امیدای کشور در فصل گذشته شده بودند.

انتهای پیام/آ

سرمربی تیم خونه به خونه مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار