سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تیم های شرکت کننده در بازی های داخل سالن آسیا گفت: تعدادی از تیم ها در این رقابت ها تازه وارد هستند که شناختی از آن ها نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با رادیو درباره حریفان ایران در مسابقات داخل سالن آسیا بیان کرد: قرعه کشی رقابت ها انجام شده است و اولین بازی ما مقابل تیم تاهیتی انجام می شود. هیچ اطلاعاتی از این تیم نداریم و فقط می دانیم که فوتبال ساحلی آن ها قهرمان دنیاست. از طریق روابط بین الملل پیگیری هایی انجام دادیم تا بتوانیم بازی این تیم را از نزدیک ببینیم.


سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: ما تا حدودی می دانیم که تیم های مختلف در چه شرایطی هسستند. تیم هایی مثل عراق و اردن تکنیکی و تیم های ژاپن و تایلند بیشتر کار تاکتیکی انجام می دهند و تیم قرقیزستان فیزیکال است اما نسبت به تیمی مثل جزایر سلیمان که به تازگی وارد این مسابقات شده است، شناختی نداریم و این کار را سخت می کند. تمام تلاشمان این است که قبل از اعزام اطلاعاتی از این تیم ها بدست بیاوریم.


او درباره دعوت نشدن  عالیقدر به تیم ملی عنوان کرد: عالیقدر و دیگر بازیکنان تیم ملی شرایط کاملاً مشابهی دارند. عالیقدر از بازیکنان بزرگ ما است، اما نخستین ملاک ما برای دعوت فوتبالیست ها این بود که بازیکن در باشگاه فعالیت داشته باشد. عالیقدر به دلیل یک سری مشکلات دو هفته قبل به تیم جدیدش پیوست و زمانی وجود نداشت تا کادر فنی عملکرد او را زیر نظر بگیرد. 

انتهای پیام/

وضعیت تیم فوتسال در بازی های داخل سالن آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار