رقابت‌های هیجان‌انگیز رالی به خودی خود خطرناک و حادثه ساز است، حالا تصور کنید مسیر این مسابقه از میان کوهستانی با دره‌های عمیق عبور کند!

مرگ  ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هیجان و خطر یکی از مشخصه‌های اصلی مسابقات رالی است؛ راننده‌هایی بی‌باک که جانشان را کف دستشان می‌گذارند و فقط گاز می‌دهند، البته آشنایی به نقشه راه و تصمیمات لحظه‌ای درست  در کنار سرعت بالا، رمز پیروزی در این مسابقات است. حالا شما تصور کنید در این شرایط، مسیر مسابقه از میان جاده‌های باریک و پر پیچ کوهستانی بگذرد!

در جریان یکی از مسابقات جهانی رالی اروپا، اتفاقی باورنکردنی برای یکی از شرکت‌کننده‌ها افتاد، راننده خودرو فورد فیستا RS پس از رد کردن چند پیچ تند و خطرناک کوهستانی، در یک لحظه کنترل خود را از دست داد و از مسیر منحرف شد؛ سرعت بالا در کنار ترمز ناگهانی، قاعدتا باید منجر به چپ شدن خودرو و سقوط به ته دره می‌شد، اما در اتفاقی فوق‌العاده حیرت انگیز، گاردریل کنار جاده، مانند سدی دفاعی و محکم، خودرو را در خود جا داد و مانع از چپ شدن و سقوط آن به داخل دره شد. راننده خوش‌شانس پس از لحظاتی خبر زنده ماندن خود را با نشان دادن علامت مخصوص اعلام کرد.

 

 انتهای پیام/

معجزه در حین مسابقه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار