فرماندارچادگان گفت: شهرک صنعتی چادگان از نظر زیرساختی همه امکانات لازم را دارد و لازم است با هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و مسؤولان صنعتی استان نسبت به رفع مشکلات و پیشرفت کار، موجب بهبود وضعیت شهرک صنعتی چادگان شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور دیشب در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی شهرستان چادگان اظهار داشت: شهرک‌ها در ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند که می‌توان با سرمایه‌گذاری و تقویت سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار اقدام کرد.

وی افزود: شهرستان چادگان پتانسیل‌های فراوانی در راستای کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران شهرستانی و استانی در راستای استفاده از این پتانسیل‌ها اقدام کنند تا اقتصاد منطقه رونق پیداکرده و هم اینکه برای جوانان جویای اشتغال فرصت کار فراهم شود.

فرماندار شهرستان چادگان اظهار کرد: شهرک صنعتی چادگان از نظر زیرساختی همه امکانات لازم را دارد و لازم است با هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و مسؤولان صنعتی استان نسبت به رفع مشکلات و پیشرفت کار،  موجب بهبود وضعیت شهرک صنعتی چادگان شوند.

اسدپور ادامه داد: چادگان از موقعیت خوب آب و هوایی و موقعیت مناسب جغرافیایی برخوردار است و سعی شده است که شهرک صنعتی چادگان به شهرک صنعتی برای مواد غذایی تبدیل شود تا کمترین عوارض را داشته باشد.

ولی مشاور مدیرکل شرک شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرک صنعتی با مساحت 22 هکتار، 90 درصد آن به 49 نفر واگذار شده است که از این میزان تعدادی فعالیت داشته و نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده‌اند.

وی افزود: به منظور فعالیت شرکت شهرک‌های شهرستان چادگان، سواری به عنوان نماینده شرکت شهرک‌ها در شهرستان مستقر و نسبت به هماهنگی با سرمایه‌گذاران در راستای راه‌اندازی شهرک صنعتی شهرستان فعالیت داشته تا ضمن راه‌اندازی تولید  اشتغال جوان جویای کار نیز فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

 

شهرک صنعتی چادگان به شهرک مواد غذایی تبدیل شده تا کمترین عوارض را داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار