معاون آموزش و پرورش بویراحمد گفت: آموزش و پرورش بویراحمد در حال حاضر قطب قرآنی کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید نظام مرادی امروز با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش بویراحمد در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه پرورشی و تربیتی اظهار کرد: شهرستان بویراحمد یکی از شهرستان‌های شاخص استان در حوزه آموزش و پرورش است که در حوزه پرورشی و تربیتی چارت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آن تدارک دیده شده است.

این مسوول در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: در حاشیه شهر یاسوج به دلیل مهاجرپذیری بالا انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را شاهد هستیم که در آن فرزندان طلاق به وفور دیده می‌شوند و همچنین گاه دانش‌آموزانی هستند که به دلیل همین مسائل فرار از خانه داشته‌اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی و با بیان این که کارگاه‌ها را بیش از گذشته در سال تحصیلی اخیر برگزار کردیم افزود: این کارگاه‌ها مختص دانش‌آموزان و همچنین همکاران و اولیا برگزار شد.

مرادی به طرح نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: در این طرح در کشور و در استان مقام اول را از آن خود کردیم و تنها استانی بویدیم که دو رتبه برتر کشوری داشتیم.

این مسؤول گفت: دو دوره متوالی در مسابقات قرآن و عترت و نماز مقام اول را در استان کسب کردیم و در سطح کشور دانش‌آموزان برتر را داشتیم که هر سال به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قطب قرآنی در کشور هستیم که شهرستان بویراحمد سهم بالایی در این موفقیت کشوری برای آموزش و پرورش استان دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به تجلیل از دانش‌آموزان قرآنی اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار در سطح بویراحمد از دانش‌آموزان قرآنی تجلیل کردیم و همایش قرآنی و راهپیمایی قرآنی نیز داشتیم.

انتهای پیام/غ

نگرانی از آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار