سرپرست کاروان ورزشی کشورمان از نهایی شدن ثبت نام کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از کمیته المپیک ایران، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود اولین گروه از کادر سرپرستی کاروان ورزش کشورمان اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه از صبح روز شنبه نشست نهایی ثبت نام کاروان ایران را با مسئولان ستاد برگزاری در بخش های مختلف صدور کارت، اسکان، تغذیه، فنی، حمل و نقل ، امنیت آغاز کردند که این نشست شب گذشته با ثبت نام مجموع ٢١١ ورزشكار در ٢٢ رشته شامل ١٤٩ مرد و٦٢ زن به اتمام رسید.


اصغر رحیمی سرپرست کاروان کشورمان در این مورد بیان کرد: خوشبختانه جلسه و نشست نهایی ثبت نام به همراه خانم اسلاميان و دکتر دهخدا معاونين كاروان ورزشی ايران علیرغم اینکه بی برنامگی میزبان خیلی کند پیش می رفت اما خوشبختانه به اتمام رسید تا شاهد حضور اولین گروه ورزشکاران ایرانی در تاریخ 22 شهریور ماه باشیم. این گروه با هماهنگی های به عمل آمده می توانند چهارشنبه وارد دهکده بازیها شده و در آپارتمانهای در نظر گرفته شده برای کاروان ایران، اسکان یابند.


او بی برنامگی کشور میزبان در رسیدگی به امور مربوط به بازیها را مشکل عمده بازیها برشمرد و عنوان کرد: به طور حتم اکثر تیم ها و کاروان ها در زمان ورود با معطلی و کندی کار کنترل نمایندگان میزبان مواجه خواهند شد که در این خصوص درخواست داریم که تمام اعضای کاروان صبور بوده و اجازه دهند تا پروسه برنامه ریزی شده به طور کامل پذیرفته شود.


رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز مشكل اينترنت حل نشده و سرپرستان اکثر کاروان ها نسبت به این مورد تذکرات لازم را داده و پیگیر هستند تا قبل از ورود ورزشکاران بتوانند این مشکل را حل کنند. تنها مزيت بزرگ اين دوره، نزديكی دهكده بازی ها به محل مسابقات است که این موضوع کار را برای ورزشکاران ، مربیان و بخصوص رسانه ها راحت خواهد کرد.


انتهای پیام/

وضعیت کاروان ورزشی ایران در بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار