عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: در این شورا کمیته‌ای برای تعامل و همکاری با دولت ایجاد شده است.

ژاله فرامرزیان عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد برخی اصلاح‌طلبان برای تشکیل کارگروهی به منظور مشورت دادن به دولت، اظهار کرد: تشکیل چنین کارگروهی ضروری است البته  در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کمیته‌ای برای تعامل و همکاری با دولت ایجاد شده است.

ضرورت تشکیل کارگروه برای همکاری با دولت

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه مشترک رئیس‌جمهور و کمیته تعامل شورای عالی سیاستگذاری، ادامه داد: شورای عالی سیاستگذاری اعلام کرد که  آقای روحانی افرادی را برای حضور در کمیته مشترک معرفی کند و وی هم با این مسئله موافقت کرد.

فرامرزیان تصریح کرد: طبیعی است که هر جریان فکری تقاضای کمک به دولت را داشته باشد، اما جریان فکری که کاندیدای اصلی‌اش روحانی بوده، انتظار دارد شعارها و برنامه‌هایی که در ایام انتخابات مطرح شده است، در عملکرد و فعالیت مجموعه دولت بروز و ظهور پیدا کند.

اعضای اتاق فکر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

وی درباره تشکیل اتاق فکر در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: قرار است تا هیئت رئیسه شورای عالی، هیئت رئیسه فراکسیون امید و هیئت‌ رئیسه‌های کلان شهرهایی که اصلاح‌طلبان بیشترین کاندیداها را در آن شهرها راهی شوراها کرده‌اند، برنامه‌های تعاملی داشته باشند تا به نوعی نقش این اتاق فکر را ایفا کند.

فرامرزیان درباره اعضای این اتاق فکر، بیان کرد:  اعضای این اتاق فکر شامل هئیت رئیسه‌های کلان شهرها، روسای شوراها و یا نماینده آنان، آقای موسوی لاری، یک نفر از کارگروه استان‌ها یعنی آقای مرعشی و یا آقای مبلغ، رئیس فراکسیون امید و یک نفر از اعضای هئیت رئیسه آن هستند و احتمالا بنده هم وظیفه دبیری آن را بر عهده می‌گیرم.

انتصاب وزیر زن پاسخ مثبت دولت به انتظارات است

وی درباره احتمال معرفی وزیر علوم از میان بانوان، تاکید کرد:  ما قبلا این تقاضا را داشتیم که از میان زنان هم وزیر انتخاب شود، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان برای مدیریت کشور سرمایه ارزشمندی است و انتصاب وزیر زن در واقع پاسخ مثبتی به مجموعه شعارها و رویکردهای مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور در دوران انتخابات است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: برای انتخاب وزرای دو وزاتخانه نیرو و علوم از لحاظ نوع کاری آنان،  محدودیت‌های زیادی وجود دارد اما امیدواریم آقای روحانی از میان زنان انتخاب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار