جلسه هم اندیشی انجمن رادیولوژی و بیهوشی ایران در اعتراض به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر کاهش تعرفه های برخی خدمات پزشکی برگزار شد.

جلسه هم اندیشی انجمن رادیولوژی و بیهوشی ایران برگزار شدبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه هم اندیشی انجمن رادیولوژی و بیهوشی ایران در اعتراض به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر کاهش تعرفه های برخی خدمات پزشکی برگزار شد.

انجمن رادیولوژی و بیهوشی ایران در خصوص مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر کاهش تعرفه‌های برخی خدمات پزشکی که بیشتر شامل 2 رشته تخصصی رادیولوژی و بیهوشی می‌شود معتقدند پاسخ سازمان‌های بیمه‌گر برای این اقدام تحت عنوان صرفه جویی در منابع مالی قابل قبول نیست و صرفه جویی در منابع مالی نباید مختص به 2 رشته تخصصی باشد زیرا این روند غیرکارشناسی 2 رشته تخصصی فوق را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آسیب آن متوجه بیماران می شود و برای بررسی بیشتر ابعاد این موضوع نشست مشترک هئیت مدیره انجمن های رادیولوژی و بیهوشی ایران برگزار شد.

در این جلسه جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران و علیرضا سلیمی رئیس انجمن بیهوشی ایران ضمن استقبال از تداوم برگزاری چنین جلساتی پیگیری مشترک موضوع پیش آمده را خواستار شدند، همچنین مقرر شد وحدت رویه در پیگیری اقدامات قانونی لازم در دستور کار مشترک انجمن ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

اعتراض انجمن رادیولوژی و بیهوشی ایران به مصوبه اخیر هیئت دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار