جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره سپیدرود برگزار شد، استعفا علی نظر محمدی مورد موافقت قرار نگرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه سپید رود رشت شب گذشته برگزار شد که در ابتدا علی نظرمحمدی به بیان نقطه نظر ها و دلایل استعفای خود پرداخت و در ادامه میرشهاب مومنی مدیرعامل و علی بهارمست سرپرست تیم صحبت کردند.

سپس در ادامه حاضران در جلسه درباره مسائل مطرح شده به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و در پایان با اعلام مخالفت با استعفای سرمربی سپیدرود، صورتجلسه ای به شرح زیر را اعلام کردند:

۱- اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه سپیدرود ضمن مخالفت با استعفای علی نظرمحمدی با اعلام حمایت همه جانبه از وی و کادرفنی خواهان ادامه ی همکاری و حضور پرقدرت سرمربی و کادرفنی سپیدرود در فصل جاری شدند.

۲- درخواست سرمربی سپیدرود برای تقویت کادرفنی، مورد موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واقع شد و مقررشد سرمربی سپیدرود نسبت به تقویت کادرفنی در آینده ای نزدیک اقدام به عمل آورد.

۳- اعضای هیئت مدیره با اعلام حمایت مالی و لجستیکی از تنها تیم لیگ برتری شمال ایران، بر تلاش مستمر و مضاعف در جهت جذب منابع مالی پایدار و کمک های اقتصادی تاکید کردند.

۴- اعضای هیئت مدیره با اعلام رضایت از روند رو به رشد سپیدرود در لیگ برتر در هفته های اخیر با اعلام هدف گذاری باشگاه مبنی بر ماندگاری مقتدرانه سپیدرود در لیگ برتر از خانواده بزرگ سپیدرود و به ویژه هواداران به عنوان اصلی ترین سرمایه این تیم ریشه دار درخواست کردند تا با صبوری پیشه کردن به مانند همیشه از تیم محبوب خود حمایت نمایند و در برابر مشکلات با اتحاد و همدلی پشتیبان سپیدرود بزرگ باشند.

انتهای پیام/

نظر محمدی در سپید رود رشت ماندنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار