مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱);

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در راه آهن شمالشرق 1

پیش فروش بلیت حد فاصل بازه زمانی ۱۱مهر لغایت ۳۰ مهرماه سال جاری از روز دوشنبه شروع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱ ) با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از تاریخ ۲۰شهریور ماه ، گفت: این پیش فروش حد فاصل بازه زمانی یازدهم مهر لغایت ۳۰ مهر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه۲۰ شهریور ماه شروع می شود.


وی بایادآوری اینکه راه آهن شمال شرق (۱) یکی از بزرگترین نواحی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و افتخار خادمی زائران علی بن موس الرضا (ع) را دارد، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت بلیت می توانند به یکی از مراکز فروش مجاز بلیت قطار در سراسر کشور و نیز سایت اینترنتی راه آهن به نشانی  www.rai.ir مراجعه کنند.


مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) در ادامه ابراز داشت: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ و ۳۰۰۰۳۰۰ نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت به صورت شبانه روزی است.

 

وی تاکید کرد: خریداران بلیت قطار بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و ... را باید به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.

 

زادخور یادآور شد: به طور متوسط روزانه بیش از ۹۰ رام قطار مسافری در اداره کل راه آهن شمال شرق(۱) تردد می کند.


انتهای پیام / ه


فروش بلیط در راه آهن شمالشرق 1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.