مربی دروازه بان‌های تیم گل گهر سیر جان گفت: بازیکن استقلال با خطا بر روی دروازه بان تیم ما گلزنی کرد و باعث صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم میرزاپور درباره بازی دوستانه بین دو تیم رسانه ورزش و منتخب پیشکسوتان اظهار کرد: بازی خوبی هر دو تیم ارائه کردند و به ثمر رساندن 7 گل در این بازی نشان دهنده جذابیت این دیدار است.

میرزاپور درباره فرم بدنی ایده آل خود گفت: تمرینات خود را ادامه می دهم چرا که دیسک کمر دارم و نباید وزنم اضافه شود. 

وی درباره شرایط گل گهر سیرجان و شکست این تیم در جام حذفی برابر استقلال اظهار کرد: همه بازی را دیدند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم اما استقلال از موقعیت هایش استفاده کرد و برنده این بازی شد. 

مربی دروازه بانان گل گهر سیرجان درباره عملکرد شهدادنژاد مقابل استقلال که با اشتباهاتش سهم زیادی در شکست داشت گفت: این بازیکن معتقد بود که استقلالی ها با خطا بر روی او توانستند گلزنی کنند. 

میرزاپور در پایان درباره عملکرد تیم ملی خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ملی  در فاصله دو هفته مانده به مسابقات جواز صعود را کسب کردعملکردش فوق العاده است. تیم ملی رکوردش را  قبل از بازی با سوریه حفظ کرد اما متاسفانه رکوردش را از دست داد. به هر حال امیدوارم تیم ملی با آمادگی در جام جهانی حضور یابد. 

انتهای پیام/ 

واکنش میرزا پور در مورد حواشی بازی با استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.