نواقص پایانه مسافربری فریدونکنار به همت مسئولان و کارشناسان برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین منفردی فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه امروز همه تلاش ما این است که ظرفیت گردشگری را در این شهرستان افزایش یابد، گفت: ترمینال مسافربری یک طرحی بوده که در دیگر شهرستان‌های استان مازندران انجام شد و مسؤولان فریدونکنار نیز تصمیم گرفتند تا پایانه‌ای مناسب ظرفیت شهرستان احداث کنند که اکنون این ترمینال یک برندی برای فریدونکنار است.


وی افزود: بحث گسترش بنگاه‌های کوچک در فریدونکنار به خوبی تحقق یافته و کسانی که در شهرستان شرایط ثبت نام در این زمینه را داشتند، توانستند در این راستا تسهیلات لازم را دریافت کنند.


فرماندار فریدونکنار گفت: برای مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار اقدامات و مذاکره لازم در راستای انتخاب رئیس جدید در این بخش انجام شده که در آینده نزدیک معرفی می‌شود.


منفردی با اشاره به اینکه شهرستان باید به جایگاهی برسد که رسانه و خبرنگاران به وظایف خود عمل کرده و مدیران و مسئولان جایگاه، نقش و وظایف رسانه و خبر را بشناسند، ادامه داد: حرمت و احترام باید میان مسؤولین و خبرنگاران حفظ شده و با همکاری یکدیگر در راستای حل مشکلات شهرستان و مردم فریدونکنار قدم بردارند.


انتهای پیام/ع


رفع برخی نواقص موجود در پایانه مسافربری فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار