رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از روند کاهشی پذیرش دانشجو در این دانشگاه خبر داد و بر لزوم استفاده از راهکارهای مناسب در حوزه مالی تاکید کرد.

روند کاهشی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یوسف قیصری در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری جلسات متعدد در هر نهاد و سازمانی به منظور پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، پرورشی و سایر امور است. مسائل مطروحه در هر شورایی باید از روی تفکر و بررسی شرایط روز جامعه و با توجه به امکانات و دارایی‌ها باشد تا جریانات تصمیم ساز مثبتی را ایجاد کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دارا بودن دانش گفت‌وگو و تعامل به پیشرفت سیاستگذاری‌ها و تصمیم سازی کمک شایانی می‌کند، اظهار کرد: باید بتوانیم مفاهیم تئوریک اقتصادی و علمی را به کاربرد‌هایی بدیع و نو در بخش‌های دیگر تبدیل کنیم.

قیصری با بیان اینکه در صورتی راه حل موفقیت آمیز است که بتواند به اهداف سازمانی دست یابد، خاطرنشان کرد: جهت‌شناسی و تعیین بایست‌ها و شایست‌ها، معیاری برای ارائه پیشنهاد و ارزیابی بدیل‌ها خواهد بود.

وی با تأکید بر روند کاهش پذیرش دانشجو یادآور شد: برای خروج از این بحران مالی، باید صرفه جویی مطلق در اولویت و دستور کار قرار گرفته و از طریق مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان کسب درآمد کرد.

انتهای پیام /پ

روند کاهشی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.