۱۰۰ مکان جدید برای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در فارس اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهرخ صبوری دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس با اشاره به اضافه شدن ۱۰۰ مکان جدید به مکان‌های برگزار کننده همایش عظیم شیرخوارگان حسینی درفارس گفت: مجموعه هیئت و مرکز فرهنگی مذهبی خادمین عاشقان ثارالله و مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس همزمان با ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه کشور و ۴۱ کشور جهان این همایش را در ۴۰۰ نقطه استان فارس برگزار می‌کنند.


صبوری با بیان اینکه این مراسم پارسال در ۳۰۰ نقطه استان فارس برگزار شد، افزود: با توجه به استقبال عاشقان خاندان اهل بیت (ع)،۱۰۰ نقطه دیگر به نقاط گذشته اضافه شد و امسال در بیشتر شهرها، بخش‌ها و روستا‌ های استان این مراسم برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه امسال ۷۰ هزار دست لباس ویژه  شیرخوارگان  حسینی برای همایش امسال تهیه می‌شود تصریح کرد: این لباس‌ها بوسیله لباس سری دوز‌ها و اتحادیه خیاطان شیراز و افرادی که نذر داشته اند تهیه و بریده شده است، ادامه داد: خانواده‌ ها می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ و کانال تلگرامی شیرخوارگان حسینی فارس به آدرس s://telegram.me/shirkharegan_hosseini_fars برای عضویت فرزندان خود به عنوان سربازان امام زمان (عج) و همچنین اطلاع از اخرین اخبار و اطلاعیه‌های مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان فارس ثبت نام کنند.


صبوری اضافه کرد: خواهران علاقه‌مند می‌توانند از ۲۸ شهریور ماه امسال با حضور در هیئت و مرکز فرهنگی مذهبی عاشقان ثارالله (ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۴ به آدرس شیراز - بلوار سرداران - نبش چهار راه سرداران در آماده کردن و بسته‌بندی لباس‌ها همکاری کنند.


گفتنی است، همایش عظیم شیر خوارگان حسینی ۳۱ شهریور ماه امسال در شهر شیراز و در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار و مانند سال‌های گذشته نذرنامه بوسیله مادران راس ساعت ۱۰ صبح قرائت می‌شود.
انتهای پیام/ت


افزایش مکان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.