معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: سیاست وزارت کشور مبتنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد است لذا با بازنشستگی افرادی که در سن بازنشستگی هستند، موافقت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان روز  یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار کرمان ضمن تبریک عید غدیر خم، از محمدعلی توحیدی به عنوان یکی از باسابقه ترین فرمانداران کشور نام برد و افزود: علارغم فشارهای سیاسی، اجرای قانون سرلوحه اقدامات محمدعلی توحیدی بوده که با صبر، استقامت و توکل به خدا وظایف محوله را پیش برده است.
وی برگزاری انتخابات امن و سالم را از توفیقات محمدعلی توحیدی فرماندار سابق کرمان عنوان کرد و یادآورشد: علارغم تلاش های صورت گرفته برای استفاده از تجربیات توحیدی در تشکیلات استانداری کرمان، اما سیاست وزارت کشور مبتنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد است لذا با بازنشستگی افرادی که در سن بازنشستگی هستند، موافقت می گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به بازنشستگی محمدعلی توحیدی فرماندار سابق کرمان پس از 35 سال خدمت، خاطرنشان کرد: محمدعلی توحیدی در طول این 35 سال خدمت، مدیریت جهادی داشتند.
ذکاء اسدی با اشاره به معارفه علی بابایی به عنوان سرپرست فرمانداری کرمان، تصریح کرد: علی بابایی بیش از 20 سال در حوزه خدمات توسعه ای و عمران شهری فعالیت داشته است لذا در راستای اجرای سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید در استان کرمان، فردی آشناتر از بابایی به مسائل توسعه ای نمی شناسیم.
وی یکی از رازهای موفقیت فرماندار جدید را تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: بدون هماهنگی و تعامل با همه مقامات استان کرمان، هیچ اقدامی صورت نمی پذیرد اما به منظور حفظ پاسداشت خون پاک شهدا و قانون اساسی موظف به حفظ استقلال قوا هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر ادامه روند سیاست های دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت های موجود استان در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی، افزود: در پنج ماه گذشته برای استان پهناور کرمان تنها 14 میلیارد تومان بودجه عمرانی تخصیص یافته است، بنابراین بدون حضور بخش خصوصی با توجه به بودجه ناچیز دولت برای اقدامات عمرانی، نمی توان توسعه استان را رقم زد.
ذکاء اسدی با اشاره به انعقاد بیش از 75 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در استان کرمان در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی و تحقق 41 درصد این موافقت نامه ها، یادآورشد: سیاست دولت تدبیر و امید بر آن است که اقتصاد و رفاه مردم باید در اولویت قرار گیرد.
وی دست یابی به اقتصاد پایدار و افزایش رفاه مردم را نیازمند مشارکت مردم دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور یکی از افتخارات بزرگ استان کرمان است که مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به الگوی تقسیم بندی استان کرمان به هشت زون اقتصادی و واگذاری مناطق به شرکت ها و موسسات توسعه گرا، تصریح کرد: امروز الگوی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج با نقش آفرینی 22 شرکت و موسسه توسعه گرا در سراسر استان کرمان تعمیق یافته است و بخش های همچون شهداد و گلباف جا پای شهرستان قلعه گنج گذارده اند.
ذکاء اسدی با اشاره به کسب رتبه نخست استان کرمان در ساماندهی حاشیه نشینی، گفت: در راستای ساماندهی حاشیه ها،امنیت و سلامت اقدامات شایسته ای در سطح استان کرمان انجام شده که همین امر موجب شد تا استان کرمان به عنوان استان برتر از لحاظ سلامت و جزء سه استان برتر امنیت کشور معرفی شود.
انتهای پیام/ی

انتخاب سرپرست فرمانداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار