مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله و طی روزهای 23 و 24 شهریور و 19 مهرماه برگزار می شود.

برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله/ توزیع کمک ها پیش از آغاز سال تحصیلیمحسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان محروم، امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله شامل روزهای 23 و 24 شهریور ماه در سطح استان تهران و سایر شهرهای کشور  و همچنین 19 مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزهای 23 و 24  شهریور جشن عاطفه ها در مصلی های نماز جمعه، پایگاه های بسیج و سایر پایگاه های کمیته امداد برگزار می شود، افزود: علاوه بر این 5 پایگاه در شهر تهران شامل امامزاده صالح، حرم عبدالعظیم حسنی، فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای فردوس و ایستگاه مترو امام خمینی(ره) پایگاه های اصلی هستند که عوامل سازمان صدا و سیما در آنجا مستقر خواهند بود.

ولیئی تصریح کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن عاطفه ها تا پیش از آغاز سال میان دانش آموزان مددجو و نیازمند توزیع خواهد شد همچنین در نظر داریم تا کمک هایی که در روز 19 مهر ماه در مدارس جمع آوری می شود نیز حداکثر طی یک هفته میان دانش آموزان محروم توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند به منظور کمک به نیامندان با شماره 7355 از طریق تلفن ثابت تماس گرفته و از روش های مختلف نسبت کمک به این افراد اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار