معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه دوم و سوم جشنواره نوجوان سالم کشور توسط دانش‌آموزان همدان خبر داد.

کسب رتبه برتر همدان در جشنواره نوجوان سالمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان  با بیان اینکه دانش‌آموزان همدانی با دیگر برای استان افتخارآفرینی کردند، اظهار کرد: در ششمین جشنواره نوجوان سالم کشور علیرضا عبدی از شهرستان بهار مقام دوم را در رشته ایده‌پردازی کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه صالح قلعه برخورداری، عرفان کرمی و سیدمتین حسینی از ملایر موفق به کسب رتبه سوم در رشته عکاسی شدند، افزود: جشنواره «نوجوان سالم» از برنامه‌های مهم در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر همکاری مسوولان برای حساس‌سازی جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: ترویج زندگی سالم، پررنگ کردن باورهای دینی و اعتقادی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، گسترش نهضت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است، گفت: امروزه شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که این مهم وظیفه دستگاه‌های مختلف را سنگین‌تر می‌کند.

جعفری با اشاره به اینکه توجه به حوزه آسیب‌های اجتماعی و فعالیت در کاهش این آسیب‌ها در آموزش و پرورش روند رو به رشدی داشته است، افزود: آموزش مهارت‌های زندگی یکی از اقدامات آموزش و پرورش در این حوزه بوده است.

انتهای پیام/ خ 

همدان رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم کشور را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.