برنامه سومین روز "مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا"در شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سومین روز از مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا امروز با ۲ بازی در شیراز پیگیری می‌شود که در یک بازی تایلندی‌ها و اندونزی‌ها به رقابت باهم می‌پردازند و در بازی دیگر هندوستان به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

در رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شده از ساعت ۱۵ تیم‌های تایلند و اندونزی در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند، همچنین از ساعت ۱۷:۱۵ نیز تیم‌های هندوستان و کره‌جنوبی در ورزشگاه حافظیه شیراز با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز تا پایان روز دوم مسابقات و در گروه یک اندونزی، تایلند و فارس "ایران‌ب" به ترتیب با ۶، ۳ و یک امتیاز نخست تا سوم هستند.

در گروه ۲ نیز به ترتیب تیم‌های چین، ایران و مالزی با ۳، ۳ و بدون امتیاز جایگاه نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

در رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا، ۲۷۰ فوتبالیست در قالب ۹ تیم در ورزشگاه‌های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند و دیدار ن‌هایی این مسابقات ۲۴ شهریورماه امسال برای تعیین تیم قهرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برنامه های سومین روز "مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار