پرونده رقابت های برترین دونده های نونهال کشور در بخش دختران و پسران که به میزبانی کرمان برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس فتحی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرحله ی اول مسابقات مقدماتی دو و میدانی در 6 منطقه کشور برگزارشد  که میزبان منطقه جنوب شرق کشور یزد بود و در آنجا تیم دو و میدانی کرمان در بخش دختران اول و پسران دوم شد.

وی افزود: هم اکنون برترین های 6 منطقه ی کشور (متولدان 11 دی ماه 80 تا 19 اسفند 83 ) در دو بخش پسران و دختران به مدت دو روز به میزبانی کرمان با هم به رقابت پرداختند.

فتحی تصریح کرد: این رقابت ها برای نخستین بار به میزبانی کرمان با شرکت90 نفر در 9 ماده در 9 ماده  100متر،400 متر،1500متر،100 و110 متر با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه (پرتابی، پرشی و موانع) در بخش پسران و دختران برگزار شد.

وی یادآور شد: افراد منتخب به اردوی آمادگی نونهالان دعوت می شوند.

در پایان، در بخش پسران، علی قاسم بابایی از قم، بنیامین یوسفی از فارس، امیرمحمد سعیدی از همدان، مرتضی عباسپور ازخوزستان، محمدرضا رحمانی از فارس، محمد رضا رحمانی فر از فارس، مهدی عنایتی از ایلام، مرتضی عباس پور از خوزستان و راین فرهمند از تهران (رایین خوانده می شود)، به ترتیب در مواد 100متر، 400متر، 1500متر، 100متربامانع، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول و پرش ارتفاع عناوین اول را از آن خود کردند.

پایان رقابت های برترین دونده های نونهال کشور

و در بخش دختران نیز: سانازامیری از یزد، لیلاجوانمرد از خراسان رضوی، پانته آقلی پور ازهمدان، گلابتون زارعی ازکردستان، مهلا محروقی از خراسان رضوی، زهرا بختیاری ازهمدان، نازنین نظری زاده از خوزستان، سانازامیری از یزد، مهیا نعیمی از تهران به ترتیب ظبط درمواد 100متر، 400متر، 1500متر، 100متربامانع، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول و پرش ارتفاع مقام های اول این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

پایان رقابت های برترین دونده های نونهال کشور

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان برترین دونده های دختر و پسر نونهال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار