رویداد‌هایی که امروز ۱۸ شهریور ماه در آذربایجان غربی خبری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛برگزاری آئین جشن و سرور به مناسبت عید غدیر خم در سراسر استان از رویدادهای خبری امروز /شنبه/ هجدهم شهریور در این استان مرزی است که به رنگین کمان اقوام و ادیان شهرت دارد.
همچنین برگزاری جشنواره انگور در مجتمع گردشگری چی چست ارومیه و ادامه رقابت های مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از دیگر رویدادهای خبری امروزی شنبه هجدهم شهریور در آذربایجان غربی است.
امروز / شنبه 18 شهریور / تیم های آذربایجان شرقی با اردبیل، توابع تهران با اصفهان، تهران با قزوین و آذربایجان غربی با مازندران رقابت می کنند.
در این رقابت ها جوانان والیبالیست 10 استان شامل آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقات در 2 گروه پنج تیمی در حال برگزاری است که در گروه یک تیم های آذربایجان غربی، تهران، فارس، قزوین و مازندران و در گروه 2 نیز تیم های توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل و اصفهان قرار دارند. 

انتهای پیام/م

رویدادهای خبری امروز شنبه 18 شهریور در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.