رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب ها و دردهای جامعه تاکید کرد.

ضرورت تشکیل گروه‌های مطالعاتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعیبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم اختتامیه ضیافت آموزشی فرهنگی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (شمیم بصیرت)، دانشگاه آزاد را یک خانواده متحد دانست و گفت: امروز نمایندگانی از خانواده دانشگاه اسلامی دور هم گرد آمده اند تا با وحدت و همفکری خود برنامه وسیع و گسترده ای در عرصه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طراحی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیمی از بخش آموزشی کشور را تشکیل می دهد، گفت: دانشگاه آزاد در عرصه علمی به جهت تولید علم، انتشار مقاله و نشریه در صدر دانشگاه های کشور است، بنابراین قدرت علمی این خانواده بزرگ زیاد است و من به شما دانشجویان به دلیل عضو بودن در این دانشگاه تبریک می گویم.

 رهبر روشنگری و آگاهی بخشی را وظیفه دانشجویان این دانشگاه دانست و بیان کرد: دانشجو قبل از انجام این وظیفه مهم، خود باید بصیر، آگاه و توانمند باشد؛ تلاش برای فهمیدن و بصیرت گرفتن مقدمه آگاهی بخشی است.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر تشکیل گروه‌های مطالعاتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه آزاد گفت: امروز شما آموزش می بینید تا فردا مدیران آینده این کشور باشید، شما افرادی هستید که بالقوه می توانید وکیل، وزیر و رئیس باشید و دیگران را در عرصه اداره امور کشور فرماندهی کنید.

وی ادامه داد: دانشجوی فعال ابتدا باید در تمام عرصه ها نسبت به مسائل پیرامونی آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند وظیفه خود یعنی آگاهی بخشی را به مرحله اجرا در بیاورد.

راه اندازی سامانه‌ ای مجازی برای گفت و گوهای دانشجویان

رهبر از راه اندازی سامانه‌ای برای گفت و گوهای دانشجویی خبر داد و گفت: سامانه ای در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به صورت مجازی با هم گفت و گو و برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دوره تمام شده اما کار شما تازه آغاز شده است و هر کدام از شما در واحد خودتان سفیران منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هستید.

وی ادامه داد: سفیران منتخب دانشگاه آزاد باید هر کدام در واحدهای خود برنامه ریزی کنند تا برای دانشگاهشان مفید باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار