نخستین مسابقه آزاد تیراندازی شهر خرم‌آباد، با اعلام اسامی بانوان و آقایان برگزیده در دو رشته تفنگ و تپانچه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نخستین مسابقه آزاد تیراندازی، صبح و عصر جمعه ۱۷ شهریور ۹۶، در دو بخش تفنگ و تپانچه در باشگاه هیات تیراندازی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، که طی آن، با حضور فرهاد نیکوخصال  نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ بیرانوند فرمانده انتظامی خرم‌آباد، حمید خدادادی رئیس هیات تیراندازی لرستان، سیاوش والیزاده نایب رئیس هیات تیراندازی استان، محمدرضا طاهری رئیس هیات تیراندازی خرم‌آباد و جمع کثیری از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی، با اهداء لوح قهرمانی و هدایای نفیس، از قهرمانان آقا و خانم هر بخش تقدیر شد.

گلناز کمالوند رئیس روابط عمومی هیات تیراندازی لرستان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و اعلام قبلی، در بخش اول این سری از مسابقات، بانوان ورزشکار، از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در باشگاه تیراندازی خرم‌آباد به رقابت پرداختند که در پایان و در بخش تفنگ، خانم‌ها فتانه بازگیر رتبه اول، مریم یگانه‌مرادی رتبه دوم و اعظم سهرابی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش تپانچه نیز، خانم‌ها ناهید خدادادی رتبه اول، صبا درویشی رتبه دوم و معصومه پورزرین رتبه سوم را از آن خود کردند.

رئیس روابط عمومی هیات تیراندازی لرستان ادامه داد: از ساعت ۱۶ و در نوبت عصر، ورزشکاران مرد با حضور در باشگاه تیراندازی خرم‌آباد به رقابت پرداختند که در بخش تفنگ، آقایان حسین کردعلیوند رتبه اول، علی دالوند رتبه دوم و نیما علیپور رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش تپانچه مردان نیز، آقایان محسن بیگی رتبه اول، احسان کریم‌آرا رتبه دوم و علی بیگی رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در پایان این آئین، ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که ما را در برگزاری مطلوب این مسابقه یاری کردند، از دو داور محترمه مسابقات، خانم‌ها شمس و نادری با اهداء هدایایی تقدیر شد.

کمالوند گفت: بی‌تردید، نخستین مسابقه تیراندازی خرم‌آباد، آغازی است برای توسعه این ورزش درلرستان، لذا امیدوارم با کمک مسئولین محترم و حضور ورزشکاران و علاقمندان این رشته جذاب و مهیج، آینده‌ی روشنی پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/م

مسابقه تیراندازی خرم‌آباد باحضور نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی کشوربرگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.