دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم کاروان ایران بتواند با نتایج خوبی از مسابقات داخل سالن آُسیا به کشور بازگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با چهارمین دوره بازیهای داخل سالن آسیا اظهار داشت: ایران در این رقابت ها در 20 رشته ورزشی شرکت می کند و عمدتاً رشته هایی که شانس حضور در مسابقات آسیایی و المپیک را ندارد در این رقابت ها حضور خواهند داشت. 

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: کاروان ایران، کاروان نسبتاً بزرگی است. تعداد ورزشکاران حدود 363 نفر است که شامل 115 ورزشکار مرد و 64 ورزشکار زن در رشته های مختلف و سایر عوامل اجرایی و فنی است. 26 شهریور مراسم افتتاحیه برگزار می شود  و 8 مهر  مسابقات پایان  می یابد. با توجه به زحماتی که مسئولین فدراسیون ها کشیده اند، امیدواریم این کاروان بتواند با نتایج خوبی به کشور بازگردد.

او خاطر نشان کرد: ورزشکاران  از طریق زمینی به ترکمنستان اعزام خواهند شد. با توجه به اینکه پرواز مستقیم به عشق آباد نداریم، باید با خطوط هوایی 2،3 مسیرعوض می کردیم که بسیار طولانی می شد. به همین دلیل ترجیح دادیم ورزشکاران زمینی به رقابت ها اعزام شوند. اولین گروه اعزامی تیم سوارکاری بود که از مرز طالب آباد رفته است. این تیم در محل مورد نظر استقرار پیدا کرده است و تمرینات  خود را پیگیری می کنند. امروز جمعه نیز گروه سرپرستی و مسئولین اجرایی اعزام شده اند. 


شهنازی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از عملکرد ورزشکاران رشته های مختلف در مسابقات داخل سالن چیست، بیان کرد: در این مسابقات برای یک برخی رشته ها مثل فوتسال پیش بینی مدال داریم اما در برخی رشته ها مانند تنیس فقط هدف کسب تجربه داریم.

 انتهای پیام/

اظهارات شهنازی درباره کاروان ایران اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار