مردم قم دیشب در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار، در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ شرکت کنندگان تجمع مردم قم در اعتراض به کشتار بی رحمانه مردم مسلمان میانمار، شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مسلمانان بی دفاع میانمار، از سکوت مجامع بین المللی و برخی از دولت ها و کشورهای اسلامی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به شدت انتقاد کردند.

تجمع مردم قم در اعتراض به کشتار بی رحمانه مردم مسلمان میانمار


در این تجمع بیانیه ی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرآئت شد.

در این بیانیه با محکومیت شدید نسل  کشی و آواره کردن دهها هزار زن و مرد و کودک روهینگیایی میانمار آن هم به جرم مسلمان بودن، بر اقدام عاجل مجامع بین المللی و مدافعان به اصطلاح حقوق بشر، در این باره تاکید شده است.

تجمع مردم قم در اعتراض به کشتار بی رحمانه مردم مسلمان میانمار

حجت الاسلام و المسلمین صالحی خوانساری در این تجمع با اشاره به اینکه باطل و اهل آن هیچ وقت تحمل حق و اهل حق را ندارند، جنایات فجیع مسلمانان میانمار را نمونه امروز آن خواند.

وی تصریح کرد: تنها رهبرمعظم انقلاب و بزرگان دینی و ملت ایران بر دفاع از مظلومان جهان از جمله مسلمانان بی دفاع میانماربرخواسته است و کشورهای دیگر چون اربابانشان آمریکا و اسرائیل اجازه نمی دهند سکوت کرده اند.

انتهای پیام/ش

مردم قم در اعتراض به قتل عام مسلمانان میانمار تجمع کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.