چهار کشور تحریم کننده قطر در بیانیه‌ای مشترک از دوحه به دلیل ارائه پیش‌شرط برای مذاکرات انتقاد کردند.

انتقاد کشورهای تحریم‌کننده قطر از پیش‌شرط دوحه برای مذاکراتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی گزارش دادند روز پنجشنبه، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و مصر از قطر به دلیل ارائه پیش‌شرط برای مذاکرات پایان بخشیدن به بحران دوحه انتقاد کردند.

چهار کشور تحریم‌کننده قطر در بیانیه‌ای مشترک که اسکای نیوز عربی آن را منتشر کرد، ادعا کردند درخواست دوحه برای برداشته شدن ممنوعیت‌های هوایی، زمینی و دریایی خود نشان می‌دهد این کشور نگرانی‌های آن‌ها را جدی نمی‌گیرد.

چهار کشور عربی در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی پس از متهم کردن دوحه به حمایت از تروریسم در منطقه و دخالت در امور داخلی آن‌ها، روابط دیپلماتیک و حمل و نقل خود را با این کشور قطع کردند.

آن‌ها ضرب‌الاجلی 13 گانه صادر کردند که از قطر درخواست می‌کرد روابط سیاسی خود با ایران را کاهش داده، یک پایگاه نظامی ترکیه‌ای را تعطیل  و فعالیت شبکه تلویزیونی الجزیره را متوقف کند. با این‌ وجود، قطر تمامی اتهامات وارد شده را رد و اعلام کرد این درخواست‌ها بسیار سختگیرانه اند و با حق حاکمیت این کشور در تضاد هستند.

انتهای پیام/

بیانیه کشور‌های تحریم‌کننده قطر در انتقاد از دوحه به دلیل ارائه پیش‌شرط برای مذاکرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
قطر دست برتر را داره توپ تو زمین 4کله پوک پت مت عرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
وقتی شما اینهمه شرط میذارین معلومه که اونم شرط میذاره
آخرین اخبار