امام جمعه ایلام گفت: دشمنان با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در دیدار با مدیر و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار کرد: تاثیرگذاری نظام اسلامی در منطقه و به چالش کشیدن نظام سلطه آنها را وادار کرده که با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی باشند.

 

وی افزود: دانشگاه سد محکمی در برابر نفوذ فرهنگی و جنگ نرم بزرگی است که نظام سلطه و در راس آن استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به راه انداخته و استادان باید در این عرصه مجهز به سلاح علم و تقوا برای پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی آنان باشند.

 

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه نخبگان و اساتید امروزه وظیفه خطیری بر عهده دارند، گفت: باید اساتید، نخبگان و دانشجویان در پاسخگویی به این شبهات کوشا باشند زیرا فضا در حال مسموم شدن است.

 

وی گفت: حادثه غدیر در واقع خط بطلانی است بر اینکه دین اسلام منهای حکومت و سیاست است.

 

وی بیان کرد: پیامبر این روز را عید اکبر نامید چرا که در این روز دین اسلام کامل و نعمت بر تمام جهانیان تمام شد و خداوند آخرین دین که همان راه نجات بشیرت است را اسلام نامید.

 

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: حکومت و سیاست از اسلام جدا نیست و روز اکمال دین را خداوند به تمامی پیامبران وعده داده بود که در روز غدیر این وعده عملی شد و غدیر مکمل تمام ادیان الهی است.

 

انتهای پیــام/ع

دیدار امام جمعه ایلام با کارکنان دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.