ماهینی: شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم با درایت مدیریت و کادر فنی مناسب است و شانس حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین ماهینی درباره پیروزی پر گل برابر گسترش فولاد اظهار کرد: در نیمه اول بازی می توانستیم گل بزنیم که با بی دقتی و بد شانسی توپ هایمان گل نشد. به هر حال در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. 

او درباره فشردگی بازی های پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس جزء 8 تیم برتر آسیا است و  فشردگی بازی ها برایمان عادی است. به هر حال ما آماده هستیم و شرایط تیم با درایت مدیریت و کادر فنی خوب است. همچنین شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم  و از مردم ایران می خواهیم برای موفقیت تیم ما در آسیا دعا کنند. همچنین نماینده ایران در آسیا هستیم و امیدوارم الاهلی را شکست بدهیم. 

ماهینی درباره صحبت با هواداران گسترش فولاد بابت فحاشی به هادی نوروزی خاطر نشان کرد: من به هواداران گسترش فولاد گفتم به بازیکنان پرسپولیس فحش بدهند اما به هادی نوروزی فحاشی نکنند. به هر حال دست هادی نوروزی از این دنیا کوتاه است و امیدوارم این اتفاقات در بازی های بعدی رخ ندهد. 

انتهای پیام/ 

واکنش ماهینی در مورد فحاشی به نوروزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
راست میگه به کسی که دستش از دنیاکوتاه است نبایدفحش داد