عسل طبیعی کنار، ارده شوشتر با شیره خرما دربرج میلاد عرضه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  احسان شلیبی، سرپرست غرفه مواد غذایی شوشتر در جشنواره ‌شب‌های فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد تهران گفت: در این جشنواره به دلیل محدودیت مکانی، تعدادی از مهمترین سوغات غذایی شهرستان از جمله عسل طبیعی کنار، ارده شوشتر با شیره خرما، سیلون، روغن کنجد شوشتری، تخم هندوانه شوشتری و کلوچه‌های خرمایی، تافتون و تقکی را عرضه کرده‌ایم.

وی بیان داشت: افرادی که به غرفه ما مراجعه می‌کنند را سعی می‌کنیم تا جای ممکن با این مواد غذایی آشنا و به آن ها معرفی کنیم که البته در این میان برخی مراجعه‌کنندگان به غرفه اذعان می‌کنند که پیش از این و به واسطه مراجعه به وبلاگ‌ها و سایت‌ها با این سوغات آشنا شده‌اند.

شلیبی گفت: خوشبختانه مردم از روز اول استقبال خوبی از غرفه مواد غذایی داشته‌اند و با میل و اشتیاق زیاد به این غرفه مراجعه و در خصوص سوغات شوشتر سؤالات متعددی را مطرح می‌کنند.

وی در پایان گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مسئولان برگزاری این جشنواره، استانداری خوزستان و میراث فرهنگی شوشتر و استان داشته باشم و امیدوارم چنین جشنواره‌هایی همچنان ادامه داشته باشد. ما نیز بتوانیم غرفه‌های بزرگ‌تر و بهتری در آینده ارائه دهیم.


انتهای پیام/م

عرضه محصولات خوزستان در نمایشگاه های میراث فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار