قائم‌مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت گفت: 46 برنامه اولویت‌دار در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای سال 96 تدوین شده است.

تدوین 46 برنامه اولویت‌دار در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی قائم‌مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت  ظهر امروز در نشست مشترک رئیس و اعضا کمیسیون صنعت و معادن مجلس شورای اسلامی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در اتاق بازرگانی مشهد،گفت: 46 برنامه اولویت‌دار در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای سال 96 تدوین کرده‌ایم که یکی از این موارد، پروژه‌های رونق تولید بود. در حقیقت همه اقدامات ما به ارائه تسهیلات این بخش متوقف نمانده است و این رویکرد را یکی از اجزای برنامه‌هایمان می‌دانیم.

وی با اشاره به تدوین مبانی«استراتژی صنعتی» کشور در دولت قبل، عنوان کرد: این مبانی به چاشنی اطلاعات حاصل شده از حوزه آمایش سرزمین افزوده می‌شود و به ما یک رویکرد جامع را ارائه می‌کند. در حال حاضر بخش آمایش سرزمین این حوزه در استان خراسان رضوی انجام گرفته‌است.

قائم‌مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت تاکید کرد: واحدهایی از این تسهیلات بهره می‌بردند که به مدد آن تولید خود را رونق بخشیده و در بازار داخلی و خارجی بفروشند. اگر تسهیلاتی ارائه شده که خارج از این رویکرد بوده، تخلف است و با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.