نماینده مردم همدان و فامنين در مجلس:

بخشنامه حل مشكل انشعاب در همدان صادر شده است، چرا مديران اجرا نمي‌كنند!

نماینده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی گفت: تعجب می‌کنم بخشنامه در خصوص تامین آب و گاز مناطق حاشیه ابلاغ شده است ولی چرا اجرا نمی‌شود؟

 بخشنامه حل مشكل انشعاب در همدان صادر شده است، چرا مديران اجرا نمي‌كنند!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجمع معتمدین ولایتمدار محلات افزود: تاکنون جلسات خوبی برگزار شده که کمک کار مسئولان و نمایندگان بوده است.

وی افزود: بیشتر مشکلاتی که در این محلات وجود دارد ساختاری است که با تغییر در نوع نگاه به کلانشهر همدان حل می شود.

حاجی‌بابایی گفت: همدان به دو قسمت تقسیم شده است، «بوعلی و عباس‌آباد» و «حاشیه شهر»، یک قسمت از ساخت و ساز بی رویه برج‌ها شکل زیبای شهری خود را از دست داده است،که شهروندان از این موضوع شاکی هستند و ساکنان قسمت دیگر تحت عنوان حاشیه شهر از فقدان حداقل امکانات شهری رنج می برند.

وی از برخی مناطق شهر همدان تحت عنوان روستاهای داخل شهر یاد کرد و گفت: جای تعجب است که روستایی با جمعیت 15 هزار نفری در دل بافت همدان قرار دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روستای داخل شهر در مرکز امکانات شهری واقع شده است وخود فاقد حداقل امکانات است، به گونه‌ای که اهالی این مناطق هنوز دغدغه اولیه‌ترین امکانات شهری را دارند.

حاجی بابایی با گلایه از مسئولانی که در ارائه خدمت به مردم بهانه‌تراشی می‌کنند اظهار کرد: مساله انشعابات قانونی مناطق حاشیه شهر حل شده است اما برخی از مسئولان؛ انگار نمی‌خواهند کار پیش برود، در اجرای قانون تعلل می‌کنند.

وی با اظهار رضایت از این که موضوع پیگیری کلانشهر  همدان پرقدرت پیش می‌رود گفت: خوشبختانه این رویکرد برای همه نهادینه شده است؛ اعتبارات خوبی هم پیش بینی شده که امیدواریم با پیگیری‌های موثر شاهد توسعه‌ای که در برنامه پیش‌بینی شده است برای همدان باشیم.

حاجی‌بابایی به اعضای  مجمع معتمدین ولایتمدار محلات توصیه کرد؛باید جلسات به صورت منظم تشکیل شود ومسئولین در این جلسات شرکت کنند؛ کارها مشکلات اساسی در این جلسات طرح و پیگیری شود.

وی افزود: همدلی و هم افزایی مردم و مسئولین حول محور ولایت، می‌تواند چشم انداز زیبایی را برای زندگی و رفاه  اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عموم مردم ترسیم کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مراکز استانها برای انتصاب انسان‌های کارآمد در مدیریت شهرداری مسابقه است، شورای شهر همدان نباید از مسابقه انتخاب کارآمدترین شهردار عقب بماند.

وی گفت: این اولین امتحان بزرگ کارامدی شورای جدید شهر همدان است تا به دور از مسائل جناحی و سیاسی فردی با مدیریت مقتدر را انتخاب کند که تنها دغدغه اش توسعه کلانشهر همدان در تراز همدان باشد.

انتهای پیام/ص.ف

عملکرد ضعیف ادارات در حل مشکل آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.