جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم آباد در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر نگاهی اجمالی به چگونگی روند افزایش کرایه تاکسی و مراحل اداری آن داشت و طی سخنانی گفت: رانندگان محرومترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که از اولین دقایق صبح شروع به فعالیت میکنند و تا پاسی از شب زحمت می کشند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تاکنون هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی صورت نگرفته است، گفت: راننده تاکسی با جان ، مال و ناموس مردم در ارتباط است و می بایست در وضعیت مالی مناسبی قرار بگیرد و روح لطیفش خدشه دار نشود که به تبع آن مشکلاتی برای خود و مسافر فراهم نماید .

این گزارش حاکی است که وقت اضافه فراوانی به نمایندگان صنف تاکسی رانان داده شده و طی سخنانی مشکلات رانندگان و تاکسی داران را در صحن علنی شورای شهر خرم آباد بیان کردند .

پس از بحث و تبادل نظر و اخذ نظرات کارشناسان و مدعوین جلسه علی ماکنعلی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر رای نهایی را اینگونه قرائت کرد: اعضای کمیسیون موافقت کردند.

مسیرهایی که کرایه آنها زیر ۴۰ درصد است در همان وضعیت بمانند و تغییر پیدا نکنند و مسیرهایی که بعضا تا سقف ۷۰ درصد تغییر کرده اند حداکثر به ۴۰ درصد تعدیل قیمت برسند.

علی ماکنعلی در پایان جلسه گفت: کمیسیون با افزایش قیمت ها بر اساس مصوبه شورای چهارم موافقت کرد ولی در نهایت قیمت هایی که بی رویه افزایش پیدا کرده بودند را به ۴۰ درصد کاهش داد .

انتهای پیام/ د

افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.