فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۴۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در نیمه اول شهریور ماه سال جاری خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس ایرانشهر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۳۴ سارق حرفه‌ای در نیمه اول شهریور ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: با اجرای طرح‌های مختلف امنیت اجتماعی در نیمه اول شهریور ماه سال جاری شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت‌ها و افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده درسطح شهرستان و جمع آوری ۲۸ نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۴۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۰ نفر سوداگر مرگ در نیمه اول شهریور ماه شدند.

جلیلیان ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت، بیش از یک میلیارد و ۶۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف که در این راستا ۸ خودرو توقیف و ۷ متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، افزود: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۷۴ دستگاه خودرو و ۱۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان درایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
خدا نگهدار نیروهای نظامی و انتظامی باشد
آخرین اخبار