رئیس شورای شهر سنندج گفت: انصراف کاندیدهای شهردار سنندج نشان داد که زد و بندی در روند انتخاب شهردار سنندج وجود نداشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج ظهر امروز در جلسه انتخاب شهردار سنندج با اشاره به اعلام انصراف برخی نامزدهای پست شهرداری،  گفت: مجموعه این رفتارها نشان می‌دهد شورا به دنبال شخص خاصی نبود و هیچ زد و بندی وجود نداشته است.

 وی بیان کرد: 9 عضو شورا در طول چهار سال آینده قطعا مانند 9 برادر در کنار هم در مسیر پیشرفت و اجرای امورات شهری گام بر می‌دارند.

 شاه‌ویسی دیگر عضو شورای شهر سنندج گفت: در بحث انتخاب شهردار اختلاف نظرها را داشته ایم اما از 15 روز قبل با همدلی ورود پیدا کرده‌ایم.

 وی افزود: درهای شورای شهر سنندج باز است چرا باید در فضای مجازی همدیگر را باید تخریب کنیم.

 نائب رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه شورا برای انجام کارهای تخصصی تشکیل شده است ، گفت: تمام تلاش و وظیفه ما در راستای حمیات از مردم انجام می گیرد.

 وی با بیان اینکه محورهای 9گانه‌ای که اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار در نظر گرفته‌اند نیاز اساسی شهر سنندج بود، گفت: شورای شهر در این دوره در فضای کاملا سالم اقدام به انتخاب شهرداری سنندج کرده است.

غریب سجادی عضو دیگر شورای شهر نیز در این جلسه گفت: درنهایت ما مجبوریم یک نفر را انتخاب کنیم ولی انتخاب این یک نفر به معنی عدم توانایی سایر دوستان نیست.

 به گفته وی، نظر اکثریت شورا بر این بود که تغییر و تحولی صورت بگیرد و شورای این دوره در نتیجه به این سمت حرکت کرد.

 سجادی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند با کلام خود بین 9 عضو شورای شهر اختلاف ایجاد کنند، گفت: تعامل بین اعضای شورای شهر وجود دارد که با هیچ کلامی اختلافی بین آنها ایجاد کند.

انتهای پیام/ م ح

شهردار شهر سنندج انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.