رئیس اداره محیط زیست ملاير گفت: یک واحد سیلیس کوبی در ملایر به دلیل آلایندگی مهر و موم شد.

یک واحد سیلیس‌کوبی در ملایر مهر و موم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید شعبانلو رئیس اداره محیط زیست ملايربیان کرد: طی سه ماه گذشته  کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست چهار بار به واحد مراجعه شده که هر بار واحد در حال انتشار حجم بالایی از ذرات گرد و غبار و تولید آلایندگی بوده که همین امر منجر به تعطیلی واحد تا زمان رفع آلایندگی آن شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر در ادامه افزود: دو دهیار از روستاهای تابعه بخش جوکار شهرستان ملایر به دلیل اوضاع نامناسب محل دفن پسماند روستایی و عدم مدیریت محل دفن، علیرغم دریافت تذکرات و اخطاریه های متعدد به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: هر دو دهیار سه بار اخطاریه کتبی و بارها تذکر شفاهی دریافت کردند اما اقدامی برای رفع معضلات محل دفن روستایی خود انجام ندادند که همین امر منجر به معرفی هر دو دهیار به مراجع قضایی شد.

شعبانلو به برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی «فیلم سبز» همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت:  این جشنواره از 18 تا 21 شهریورماه در مکان مجتمع آموزش هنر ملایر به آدرس میدان آزادگان، بلوار 15 خرداد، برگزار و فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره از ساعت 16 تا 20 اکران خواهد شد که علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان از این فیلم‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام/ص.ف

پلمپ یک واحد آلاینده در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.