معاون جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: نیمی از هزینه 30 میلیونی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به بورس را معاونت پرداخت می‌کند.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این موضوع که برای حضور شرکت‌ها در بورس 2 مسیر طی می‌شود، اظهار کرد: یک بحث صندوق‌های سرمایه‌گذاری‌های بورسی است و دیگری عرضه سهام شرکت‌های دانش بنیان که تا به امروز ٦ صندوق سرمایه گزاری بورس تشکیل شده و در ارتقای شرکت‌های دانش بنیان بسیار موثر بوده اند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ذکر این موضوع که ما در بورس تابلوی اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان داریم، اظهار کرد: بیش از ٢٦٠ شرکت تا به امروز توانسته اند به بورس و این تابلو وارد شوند و به درآمد بالای ١٠ ملیارد تومان برسند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه ابتدایی این شرکت‌ها برای ورود به تابلوی بورس است که نیمی از آن را معاونت پرداخت می‌کند، همچنین برای بهبود عملکرد شرکت‌ها و آشنایی بیشترشان  چهار دوره آموزشی با حضور فرابورس برگزار کرده ایم.

دلیری با بیان اینکه در حال مذاکره با شرکت‌های دیگر برای ورودشان به تابلوی بورس هستیم، یادآور شد: به دلیل اینکه ارزش شرکت‌هایی که به تابلوی بورس شرکت‌های دانش بنیان رفته اند بسیار بالا رفته است و کمک شایانی در بالا رفتن منابع مالی آنها داشته، خواهان این هستیم که بتوانیم شرکت‌های دیگر را هم به این بورس و تابلو وارد کنیم تا آنها هم رشد کنند.

انتهای پیام/

برنامه های معاونت علمی برای ورود شرکت های دانش بنیان به بورس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار