مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تاکید بر ایجاد و تسریع زیرساخت ها در منطقه خداآفرین جهت جذب سرمایه گذار گفت: حمایت از سرمایه گذار سیاست منطقه آزاد ارس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریزمحسن عرب باغی مدیرعامل منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح مجتمع بین راهی طوعلی سفلی و ساماندهی مسیر داخلی روستای جانانلو با اشاره به اینکه دولت حامی رشد اقتصادی به ویژه در مناطق محروم است، افزود: اگر مناطق آزاد مورد حمایت جدی دولت و مردم باشد،برای منطقه پیشرفت حاصل می شود.

وی افزود: در شهرستان جلفا دو میلیون مترمربع ساخت و ساز انجام شده که منجر به توسعه منطقه از نظر صادرات کالا، صنعت کشاورزی و گردشگری این شهرستان شده است.

عرب باغی گفت: منطقه آزاد خداآفرین نیز قابل سرمایه گذاری است و برای توسعه اشتغالزایی باید کالاهای صادراتی تولید شود.

وی تولید محصولات کشاورزی به روش کنونی را منسوخ دانست و افزود: باید با روش های جدید و به روز در جهت افزایش ارزش افزوده و راندمان تولید اقدام و در کنار آن صنایع تبدیلی نیز ایجاد شود.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقدامات باید مطابق نیاز منطقه و مردم و در راستای ایجاد زیر ساخت ها ی توسعه انجام شود.

قلی الله قلیزاده خواستار استقرار معاونت توسعه و برنامه ریزی منطقه آزاد در مرکز خداآفرین و توجه مسئولان جلفا به این شهرستان شد و افزود: منطقه آزاد ارس بزرگترین ابزار و جاذبه برای توسعه و پیشرفت است.

وی همچنین بر راه اندازی کالای همراه مسافر و استفاده مردم از این فرصت در محدوده خداآفرین تاکید کرد.

مجتمع بین راهی طوعلی سفلی شامل دو باب نماز خانه، 6 چشمه سرویس بهداشتی و یک دهنه بوفه با مساحت 110متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ش

تاکیدبر راه اندازی کالای همراه مسافر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.